Pred montažo motorja je Zlatka rekla pa ja ne boš dal tako mazanega in nepregledanega motorja v doko ni to v tvoji navadi in res je dal sem ga na stojalo, da ga malo očistim.
Temeljit pregled je pokazal, da bo več dela samo, če bo auspuh teba menjat bo f***k te matice spravit dol.
Po dveh urah igranja mi je ratalo dobit auspuh dol in stojni vijaki nepoškodovani.
Sedaj pa naprej.
T3 Motor aus
Moderator: Zlatka aus
T3 Motor aus
Expert za aircooled T3
Re: T3 Motor aus
No pa smo tam vse bo treba razdret, slaba kompresija in nepridipravi mi vlili vodo v motor.
Levi listek.
Levi listek.
Expert za aircooled T3
Re: T3 Motor aus
Na velikonočno nedeljo pripeljali drug motor, kajti tistega razkopanega bom zrihtal v nulo kar bo pa trajalo pri meni nekaj časa.
Expert za aircooled T3
Re: T3 Motor aus
Seveda tudi ta mašina nič boljša kot tista prej.
Mal spedenal blok.
Gred spoliral, ležaje zamenjal.
Zaprešal ležajček v gred, ker ga 1,9 nima, potrebno pazit da ne gre pregloboko noter pravilno je 1,5mm od roba.
Zamenjal termostat iz 87 na 80 stopinj.
Zamenjal semering s pravim orodjem.
Zamenjava batnih obročkev.
Nadaljevanje sledi.
Mal spedenal blok.
Gred spoliral, ležaje zamenjal.
Zaprešal ležajček v gred, ker ga 1,9 nima, potrebno pazit da ne gre pregloboko noter pravilno je 1,5mm od roba.
Zamenjal termostat iz 87 na 80 stopinj.
Zamenjal semering s pravim orodjem.
Zamenjava batnih obročkev.
Nadaljevanje sledi.
Expert za aircooled T3
Re: T3 Motor aus
Priprave na zategovanje, interdiskont bo sedaj zategoval samo feltne, Beta pa bolj pomembne vijake.
Expert za aircooled T3
Re: T3 Motor aus
Bati že veselo čakajo na delo.
Izbrati najboljšo oil pumpo, marsikdo sploh ne polaga pozornosti, da so dva tipa z 26 in 30mm zobniki.
Pozoren biti na osovine, ker nekatere znajo biti že uboge.
Na to je bilo potrebno pripravit karter, full umazano delo nisem slikal, ampak že kar čisto. Dostopna mesta s krtačo nedostopna pa kar speskal, da je spet po dvorišču žlindre ko boga.
Ker na kasonarju ni problem nalivat olje kar z vrha sem odprtino za tulc zablindiral, seveda je blo treba naredit blindo.
Ni mi dal vrag mira in sem ga kar pihnil v mojo barvo za menjalnike, ki je odporna na vsa olja.
Za nedeljo bo dovolj.
Izbrati najboljšo oil pumpo, marsikdo sploh ne polaga pozornosti, da so dva tipa z 26 in 30mm zobniki.
Pozoren biti na osovine, ker nekatere znajo biti že uboge.
Na to je bilo potrebno pripravit karter, full umazano delo nisem slikal, ampak že kar čisto. Dostopna mesta s krtačo nedostopna pa kar speskal, da je spet po dvorišču žlindre ko boga.
Ker na kasonarju ni problem nalivat olje kar z vrha sem odprtino za tulc zablindiral, seveda je blo treba naredit blindo.
Ni mi dal vrag mira in sem ga kar pihnil v mojo barvo za menjalnike, ki je odporna na vsa olja.
Za nedeljo bo dovolj.
Expert za aircooled T3
Re: T3 Motor aus
Pumpa na svojem mestu-
Karter na svojem mestu.
Vedno ga je treba poravnat v linijo z blokom na trem mestu.
Karter na svojem mestu.
Vedno ga je treba poravnat v linijo z blokom na trem mestu.
Expert za aircooled T3