VW T3 from HELL :-D

Pišete svoj dela obnove...

Moderator: Zlatka aus

Uporabniški avatar
dado1986
Prispevkov: 67
Pridružen: 11 Dec 2010 17:04

VW T3 from HELL :-D

Odgovor Napisal/-a dado1986 »

Evo spet jaz.(ponekod so slike slabe ker so slikane z slabovidnim telefonom)

Tuki bom nadaljeval temo: Predelava VolksWagen Caravelle T3, letnik 1991, 2.1ccm, 112KS, WBX motor, automatik.
Od opreme ma pa: električni pomik sprednjih stekel, električni pomik in gretje zunanjih ogledal, klimatska naprava, servovolan, sprednje meglenke,... Ima tudi nekaj redkih stvari: stranska drsna stekla, široki odbijači, skaj oblečena notranjost, sprednje štirioglate luči pa še kej bi se našl. :P Zgleda pa tkole:(slike še z avto neta, pri prejšnjem lastniku)

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Plus pri tem je pa to, da ma zatemnjena stekla, ki so homoligirana in s tem je pridobljen tud tavelk homo kartonček. Avto je bil kuplen od 2. lastnika(prvi lastnik je bil Ivan Zidar-SCT), mel je prevoženih 135k kilometrov, bil je vožen po celi Sloveniji in po balkanu(bil je kot kamp vozilo, za na morje). In itak kot že napisu, je bla tole ljubezen iz otroških dni in tudi ljubezen ne prvi poglet. :oops: :oops: Ko sm ga šel iskat sem še pred preizkušnjo položu aro, ker je že klicu en model, da ga kup in mi vrne 200%-tno aro, moj odgovor pa je bil: PRODANO :twisted: . Vso papirno vojno smo zrihtal, nakar se jest pelm domov in poleti skor zmrznem, ker nism znal klime ugasnt. :? :? Pol sm pa Caravellco registriru in prvi vikend smo bli že z njo na košnji trave, na vikendu v Prekmurju. Avto je do tja in nazaj pršu brez problemov. Naslednji teden sm na servisu naredu en velk pregled vozila in zamenju olje, oljni filter, svečke, zračn filter in se vozu naprej. Pol sm se spustu mal v izdelavo avtoakustike. naredu panele(še niso oblečeni), nosilčke za twiterje, napelu sm vse kable, prestavu sm akumulator pod zadnje zice(original je spredi pod sovoznikovem sedežem), pa naredu stranice na katere so našravfani ojačevalci.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Namontiram še Woofer in gas po vas. :D :D (nimam slike woofra)

Ker so mi bli original zici kr neki, sm na bolhi najdu tele zice:
Slika

Slika
So pa od Ford Mondea, letnika pa ne vem.

Zadevo je blo treba mal predelat, k tej stvari je pristopil moj oče.
Slika

Slika

Slika

Slika

Tuki se vid kako zgleda voznikov sedež-sovoznikov je tud že notr sam nimam slikce :?
Slika

Še primerjava sedalnega dela:
Slika

Pol sm mel pa eno mejhno nezgodo.
Slika
Tole sm čez neki časa zrihtu, sam nimam slikce kako zdej zgleda :(
Poču mi je odbijač. :( :(
Slika

Ampak spodi vse celo :D :D :D
Slika

Nabasu sm Nissan Almero in mu naredu za 2500€ skode :lol: :lol:

Čez par dni opazm, da je začel neki auspuh sikat pa da je vsak dan pod avtom večja lužica rdečega olja - WTF :evil: :evil: , Pr sodelavcu doma dvignem avto in kaj opazim:
Izpuh zgleda kot, da bi ga z mitraljezom naluknu, skupi ga drži sam še rja :? .
Slika

Slika

Menjalnik je pa uscan, kt ena 90let stara mamca. :D :D
Slika

Slika

In tako sm se lotu naslednji vikend motor vzet vn iz avtomobila, zadeva je na začetku potekala zelo slabo, pol je blo pa že bolš. Mogoče se sprašujete zakaj, tukaj je pa razlog:
Jest sm avto pelu u petek zvečer k sodelavcu. Naslednji dan bi pa motor vn ruknu, sam me je presenetu dž, k je celo noč padu. Avto je bil parkiran v travi, ima zadnji pogon, kolesa so se zavrtela v prazno,... Pol sm pa najprej nataknu eno ketno-se je u prazn zavrtu, pol pa še drugo :twisted: :twisted: , bi šu lohka u hosto drva vn ulečt 8) 8) še en video:

klik

Po tem majhnem problemčku se je pa začel:
Motor še na svojem mestu :)
Slika

Pol pa po dobrih 180minutah na tleh :D
Slika

Slika

Slika

In že na prikolici, ki pelje naravnost proti domu. :P
Slika

Ko sm motor opral sm šele vidu, kaj so delal šalabajzerji. Menjalnik in diferencjal so narazn pajsal iz izvijači in odlomil en kos menjalnika(je iz aluminija) ravno tm k more dihtat, nazaj so pa zalimal z uno pasto k je za aluminij limat. Men se je čist utrgal. Pol sm pa ugotavlu kaj nej nardim in na netu najdem, enga T3 automatika, k se je prodaju za kose. Ga pokličem in skočm menjalnik iskat, ker sm bil zlo vesel, da se bo zadeva odvijala hitreje ga kupim. Se prpelm domov in ugotovim, da menjalnik ni taprav :x :x :x . Naslednji dan razdrem menjalnik v prafaktorje, ga fajn spucam in nesem zašvasat un kos nazaj. Zadeva traja 3dni ker un ni mogu prej nardit, mi vzame 10€, jest pa hitr letim do drejarja, da mi to podreja. In kaj se zgodi(nimam sreče, da bi se stvar premikala brez zadržkov) mi reče da ne more podrejat ker nima stroja, da bi tole notr upel pa podreju :x :x :x . Pol sm pa doma uzel nadrezkar, pa en ravn nastavk žrtvoval, da sm naredu lep kanal :D . Potem pa se je začelo dolgotrajno nabiranje tesnil. Ponaredkov nism najdu, sm šu na poblaščenca in počas naberu robo. Vlekl se je zelo dolg. Menjalnik sm fajn spucu, z difernciala sm pa fajn rjo dol spucu pa poštrihu. Medtem mi je pa moj oče naredu nov izpuh, od glave do lonca :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Potem smo dal pa motor nazaj na svoje mesto, nažalost ni nič slik je fotoaparat zatajil [smilie=cry.gif].
Še en filmčk kako je iz izpuha vn seku ogn preden smo izpuh zrihtal:

klik

Nakar so se začel problemi. Domol sm se pelu iz prvo prestavo, ni mi blo jasn kaj je narobe :shock: :shock: . Po dolgem premisleku sm prišel do spoznanja, da sm bil preveč furjast in sm pozabu kanale, k grejo čez diferencijal do governerja spucat in sm mogu governerja vn uzet pa še ploščo z ventili in še enkrat use spihat pa spucat. Pol je pa delu k šus, vmes sm bul še na dopustu na morju v Puli. No to je bil pa povod, da se je projekt VW T3 2.8 V6 začel.

Enostavno mi ni všeč, da se peleš 130kmh po avtocesti in sam čakaš da pade kšn bat vn. Pa še žre nenormalno pr 130kmh :x :x . Kot sm že v predstavitvi napisu, je na netu velik T3-jev k majo od Subaruja motorje notr. Ker je že v osnovi WBX(WasserBoXer-vodno hlajen boxer motor), je montaža precej enostavna. Potrebno je dobit adapter plato, pol je pa to že skor to :mrgreen: . Sm si reku: NE BOM KRIŽU VOLKSWAGNA Z JAPONCEM :evil: , zakaj nebi vrgu not en V6 motor, in tko sm se odloču da notr zbašm motor od Audi 100 2.8 V6, z 174 konjskimi silami. Začelo se je iskanje, preden sm se za ta motor odloču je blo teh avtov kokr jih hočeš, pade odločitev pol pa nobenga :x :x . Neki časa čaku na keš in opala zagledam enga Audija, in takoj v akcijo. Cena je bla 2290€, pokličem in se zmenmo za eno lepo ceno(zakaj tako drag, 1 lastnik, 200k prevoženih pa lep k svina :P :P ). Avto sm kupu, pol pa spet en problem, vsak k ga je vidu je reku, da ga nej ne razderam nej se raj vozm z njim in to se je zgodil, zdej se z njim vozm. Sam odločitev je ostala. No čez 1 mesec se pa spet neki zgodi(zgleda da mi je usojen u T3 dat ta motor). Smo bli na eni žurki in se čist po naklučju srečamo z enmu modelom in začne razlagat da ma enga Audija za prodat, a bejž no :P :P le kakšen [smilie=arrow.gif] 2.8 V6, in to 5km od moje bajte(tapruga sm mogu it pa u Ljutomer iskat :evil: ).

Med tem iskanjem sm pa moji ljubici nabavu še nove čevejce, pa distančnike :mrgreen: :mrgreen:
Najprej sm gledu tele, ni slabo :wink:
Slika

Slika

Sej so ble lepe, sam sm pol na polici vidu tole :twisted: :twisted: :twisted:
Slika

To so Rial Imola 8x17 et?-ne vem na pamet, spredaj distančniki 15mm pa daljši vijaki, zadaj pa 20mm(bom kupu 30mm ker je 20mm premal) pa novi daljši stojni vijaki :D

še nevidni ventilčki
Slika

neki roba pa majo :mrgreen:
Slika



a bo tole ql za policaje :?: :?: :?: :?: :?
Slika

Še spustit pol bo pa petarda :mrgreen:
Slika

Slika

Slika

Slika

Tolk stran se pa giblje feltna od sprednje zgornje roke(sej to bo dost placa?)
Slika

No tole je na kratko vse kr se je dogajal zadnje 2 leti :D

Zdej pa plani za naprej:
- notr zbasat motor 2.8 V6. To je prioriteta!!!
- avto spustit, in hkrati zamenjat vse amortizerje in use gumice na podvozju(gumice stabilizatorja, vse silen bloke,...)
spredaj spustit za 70mm, zadaj 50mm al pa isto 70mm, to bomo še vidl
- spredaj namontirat večje diske pa štiri batne klešče
- zadaj iz kolutnih zavor spremenit na disk zavore
- naredit komplet prenovo notranjosti
- avto zbrust, pregledat če je kje rjav, na novo izolirat podn, pa prebarvat
- v avtu bo tud car pc-ga že mam
- pa še malenkosti k bodo objavljene sprot :mrgreen:

To je pa za mojo predstavitev avta zaenkrat use. Temo sm dal pa zato tle not k bom od tuki naprej nadaljeval projekt, tko da bojo uporabniki vedl kaj je blo že narejenega pa kaj še bo.

Upam, da vam je predstavitev všeč, če mate kakšen komentar, uprašanje al pa grajo, kar na dan z njim.

No to je zaenkrat use. Bilo je izčrpno :wink: :wink:

Lp Dejan
:twisted: Old VW´s Newer Die, they just get LOWER&FASTER :twisted:
Uporabniški avatar
Anton aus
Ta glavn
Prispevkov: 1513
Pridružen: 03 Dec 2010 17:53
Kraj: Črnomelj - Izlake

Re: VW T3 from HELL :-D

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

Kapo dol za tvojo izčrpno predstavitev. Ko boš vse to naredil kaj planiraš bo res hud stroj.
Expert za aircooled T3
abadon
Prispevkov: 34
Pridružen: 17 Dec 2010 16:01
Kraj: Polzela

Re: VW T3 from HELL :-D

Odgovor Napisal/-a abadon »

Tale pa mislim da je glih tak kot moj ta drugi (nune) pa mislim ,da ma tut servo volan kar pa nisem zasledil.
Rad bi pa videl kako boš V6 noter stlaču brez da bi ga zadaj rezal,ko boš pa to nardil pa pridem gledat.
Uporabniški avatar
ideja
Prispevkov: 1168
Pridružen: 05 Dec 2010 10:47

Re: VW T3 from HELL :-D

Odgovor Napisal/-a ideja »

8-) Živ 8-)
Tole si pa zastavu kot,da bi hotu sto let živet.Brez heca,tele naše igrače zahtevajo kar veliko pozornosti in časa.
Tisti luft,med nihajko in feltno sem pa že manjši videl.
Uporabniški avatar
dado1986
Prispevkov: 67
Pridružen: 11 Dec 2010 17:04

Re: VW T3 from HELL :-D

Odgovor Napisal/-a dado1986 »

sej pride nadaljevanje moje dogodivščine, sam šele po novem letu začnemo s polno paro nadaljevat. Mal se mi je finančno zataknil :mrgreen:

po novem letu gre nazaj na kolesa, pol bom pa bol podrobno opisu kaj se je dogajal.

ps: Ni še motorja not :mrgreen:

pps: Ideja-to je luft z 15mm distančnikom :twisted:
:twisted: Old VW´s Newer Die, they just get LOWER&FASTER :twisted:
Uporabniški avatar
pero dagi
Prispevkov: 296
Pridružen: 02 Jan 2011 18:36
Moj vozni park vsebuje: VW T3 1.9d
Kraj: suha pri škofji loki

Re: VW T3 from HELL :-D

Odgovor Napisal/-a pero dagi »

ideja napisal/-a:8-) Živ 8-)
Tole si pa zastavu kot,da bi hotu sto let živet.Brez heca,tele naše igrače zahtevajo kar veliko pozornosti in časa.
Tisti luft,med nihajko in feltno sem pa že manjši videl.

ja, jst ga nisem mel nič, pa sem mal nihajko pobrusu, hehe, sej je dost mesa :)
BARBA
Prispevkov: 13
Pridružen: 06 Jan 2011 08:38

Re: VW T3 from HELL :-D

Odgovor Napisal/-a BARBA »

Izpuh mi je zelo všeč, sploh zato, ker imam sam boxerja 1.9 DG pa bo izpuh, kmalu (verjetno) vzel svoj konec. A bi tvoj oče naredu še kakšen izpuh.
L.P.
Uporabniški avatar
dado1986
Prispevkov: 67
Pridružen: 11 Dec 2010 17:04

Re: VW T3 from HELL :-D

Odgovor Napisal/-a dado1986 »

ga bom uprašu :mrgreen:
:twisted: Old VW´s Newer Die, they just get LOWER&FASTER :twisted:
Uporabniški avatar
dado1986
Prispevkov: 67
Pridružen: 11 Dec 2010 17:04

Re: VW T3 from HELL :-D

Odgovor Napisal/-a dado1986 »

Živijo!

Po dolgem času se spet javljam :mrgreen:
Predelava se je spet začela, prišlo je tud do ene spremembe. ostal bom pri 2.1 WBX motorju, sam bi najrajš prešaltu na ročni menjalnik. Uporabu bi pa menjalnik od poršeja, neki podobnga temu KLIK, al pa če ma kdo bolši predlog. zdej me pa zanima če kdo ve, kolk je dela za predelavo z avtomatskega menjalnika na ročnga :?

PS: podroben opis, predelave zavor in obnove podvozja v tem tednu :mrgreen:
:twisted: Old VW´s Newer Die, they just get LOWER&FASTER :twisted:
Uporabniški avatar
Anton aus
Ta glavn
Prispevkov: 1513
Pridružen: 03 Dec 2010 17:53
Kraj: Črnomelj - Izlake

Re: VW T3 from HELL :-D

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

Ne vem zakaj bi si delal nepotrebne stroške predelave z poršejevim menjalnikom, če boš imel motor 2,1 ti bi zadostoval menjalnik 5 gang takšen ki sem ga jaz prodal v Avstrijo oznake AAP je daljši od bilo katerega dizlovega. V kolikor ti bi bil prekratek pa zamenjaš zobnike za peto (450 eur dva zobnika).
Expert za aircooled T3
Odgovori